Stav Vaší zakázky

Na této stránce si můžete zjistit aktuální stav Vaší opravované zakázky. Stačí zadat jen Váš email. Email, který jste zadali při předáváni vaší zakazky k nám, nebo jej naleznete na "Potvrzení o převzetí do opravy".

Při změně stavu zakázky budete také informováni pomocí SMS či emalu.



Délka servisního zásahu

  • Obvyklá doba od přijetí zakázky k provedení prvotní diagnostiky je do 24 hodin. 
  • Doba opravy zařízení se obvykle pohybuje do 2 pracovních dnů (opravy na, které máme potřebné díly skladem) Většinu běžných dílů pro opravy máme skladem.
  • Pokud je potřeba díl objednat protáhne se doba opravy většinou o 2-3 dny.  V případě, že by díly nebyli ani u dodavatele budeme Vás informovat o aktuální dostupnosti telefonicky.

Případně nám k zakázce můžete poslat dotaz na servis@pekro.cz. Vaše dotazy na stávající zakázky Vám zodpovíme co nejdříve.

Servis
Reálné statistiky - Servis
Přijatých servisů: 60
Právě vyřizujeme: 20
Průměrná cena opravy: 549 Kč
Průměrný čas vyřízení: 1,5 dne
Odeslat dotaz
Adresát:
Jméno:
Email:
Telefon:
Dotaz:

Všechny údaje jsou povinné.

Kontakt

PeKro spol. s r.o.

adresaAdresa: Křenová 56, Brno - CZ
otevírací hodinyOtevírací doba: Po-Pá 8:30-17:00
telefonProvozovna: +420 543 255 157
telefonObchod: +420 777 000 032
telefonServis: +420 777 173 681-2
Pekro na Facebooku