Stav Vaší zakázky

Na této stránce si můžete zjistit aktuální stav Vaší opravované zakázky. Stačí zadat jen Váš email. Email, který jste zadali při předáváni vaší zakazky k nám, nebo jej naleznete na "Potvrzení o převzetí do opravy".

Při změně stavu zakázky budete také informováni pomocí SMS či emalu.



Délka servisního zásahu

  • Obvyklá doba od přijetí zakázky k provedení prvotní diagnostiky je do 24 hodin. 
  • Doba opravy zařízení se obvykle pohybuje do 2 pracovních dnů (opravy na, které máme potřebné díly skladem) Většinu běžných dílů pro opravy máme skladem.
  • Pokud je potřeba díl objednat protáhne se doba opravy cca 1-3 dny.  V případě, že by díly nebyli ani u dodavatele budeme Vás informovat o aktuální dostupnosti telefonicky.

Případně nám k zakázce můžete poslat dotaz na servis@pekro.cz. Vaše dotazy na stávající zakázky Vám zodpovíme co nejdříve.

Servis
Reálné statistiky - Servis
Přijatých servisů: 46
Právě vyřizujeme: 19
Průměrná cena opravy: 535 Kč
Průměrný čas vyřízení: 1,5 dne
Odeslat dotaz
Adresát:
Jméno:
Email:
Telefon:
Dotaz:

Všechny údaje jsou povinné.

Pekro na Facebooku