Servis, opravy a čištění kancelářské techniky

Nabízíme kompletní servis kancelářské techniky. Nabízíme servis a opravy tiskáren, kopírek, faxů, skartovaček, psacích strojů a jiné kancelářské techniky. Servis provádíme servisním centru v Brně. Zde se není potřeba objednávat. Nabízíme také servis přímo u zákazníka. Zpravidla k Vám náš technik dorazí mezi 24-48 hodinami. Cena oprav je průměrně mezi 500 až 800,- Kč.  Bližší informace o ceně naleznete v ceníku služeb. Obvykle po provedení prvotní diagnostiky proběhně oprava do 2 pracovních dnů. Prvotní diagnostikou se myslí přijetí zakázky, kde uvádíme zmiňovaných 24-48 hodin.

 

Servis a oprava kancelářské techniky se zárukou

Na provedené opravy a servisní práce nabízíme záruku minimálně 3 měsíce. Pokud ovšem spěcháte a nemůžete si dovolit krátký výpadek v době opravy servisu, nabízíme i řešení zapůjčení náhradního stroje. To platí pro všechny servisní smlouvy, kde nebudeme schopni odstranit závadu na Vašem zařízení do 24 hodin. 

Naši zaměstnanci jsou pravidelně proškolováni a mají velmi bohaté zkušenosti se značkami známých distributorů jako HP, Epson, Brother, Canon a dalších. Časté závady jsou odstraněny rychle, efektivně a za rozumnou cenu.

Pokud již kancelářské technika nemůže sloužit nadále, tak nabízíme od servisu přes opravy i konečnou recyklaci této techniky. Postaráme se o ekologickou recyklaci nefunkční kancelářské a výpočetní techniky.

Servis
Reálné statistiky - Servis
Přijatých servisů: 45
Právě vyřizujeme: 20
Průměrná cena opravy: 535 Kč
Průměrný čas vyřízení: 1,5 dne
Odeslat dotaz
Adresát:
Jméno:
Email:
Telefon:
Dotaz:

Všechny údaje jsou povinné.

Pekro na Facebooku